Veelgestelde vragen

Hier vindt u een overzicht van de veelgestelde vragen (Frequently Asked Questions, FAQ). 

Mijn vogel is ziek of gewond

Heeft u de vogel bij ons gekocht? Dan kunt u ons bereiken via mail of telefoon. Bij ernstige gevallen kunt u het beste direct contact opnemen met een vogel- of dierenarts. Heeft u de vogel niet bij ons gekocht? Neem dan contact op met een vogelarts of bij minder ernstige gevallen kunt u het bij de verkoper proberen. 

Ik heb een algemene vraag/ probleem met betrekking tot mijn vogels

Probeer eerst het antwoord op uw vraag op onze website te vinden, voor u contact met ons opneemt. Probeer uw vraag vervolgens zo specifiek mogelijk te maken. Zo kost het beantwoorden van uw mail ons minder tijd en kunnen we ook andere mensen helpen. 

Ik kan geen telefoonnummer vinden? 

Dat klopt!  Voor vragen kunt u gebruik maken van ons mailadres info@vogelkwekerij-vankollenburg.nl of het contactformulier op onze website. Wij kunnen dan zelf op een voor ons geschikt moment uw bericht beantwoorden. 

Kan ik bij u langskomen?

Wij werken alleen op afspraak, normaal gesproken plannen we dit op de zaterdagen zodat wij door de week onze tijd aan andere werkzaamheden kunnen besteden. Spontaan bezoek (dus zonder dit eerst af te stemmen) wordt niet op prijs gesteld, wij hebben een erg drukke agenda. 

Ik heb na een dag nog geen antwoord op mijn mail

Dat kan, dan hebben wij even geen tijd gehad. 

Ik ben preparateur / taxidermist

U bent één van de vele. Wij zijn al voorzien.